Wednesday, January 5, 2011

BLACK SWAN

  • Azim, hırsa dönüşmemeli.Hırsa dönüştüğü an da başarıcaklarınızın da önüne bir duvar örmüş oluyorsunuz.
  • ''Black Swan''i izlemeden önce ne ile karşılaşabileceğimi tahmin ediyordum aslında.Filmi izlerken en çok beni çeken noktası bir sahne insanını konu alması diyebilirim.Filmin özetini ve uzun tartışmalarını, bazı gözden kaçırılan detayların aklımda oluşturduğu soru işaretlerini bir kenara bırakırsam eğer, bir sahnenin repliğine dikkat kesildim.Bir sanatçı için yaratma sürecinin ne kadar sancılı olduğunu gösterdi bir kez daha bana.
  • Thomas: ''Dört yıldır her bir hareketi kusursuz yapana kadar vazgeçmediğine şahit oldum;ama bir kez olsun kendini kaybettiğini görmedim.''
    Nina: ''Sadece kusursuz olmak istemiştim.''

    Thomas: ''Ne olmak?''

    Nina: ''Kusursuz olmak.''
    Thomas:''Kusursuz olmak sadece kontrollü olmak demek değildir.Aynı zamanda kendi haline bırakabilmektir.Kendini şaşırt ki,izleyenleride şaşırtabilesin.''

No comments: